м. Київ, пр. Леся Курбаса 1а пн-пт  9:00 – 18:00 
сб  10:00 – 16:00
ГоловнаГарантія на наші котли

Гарантія на наші котли

Гарантія на наші котли

Гарантія на всі твердопаливні котли торгової марки Мартен становить 3 роки. Забезпеченням гарантії служить гарантійний талон, який вклеєно в паспорт котла.
Згідно із законом України котел може бути повернений продавцю протягом двох тижнів (14 днів), або проведений обмін на інший котел.
При доставці котла необхідно переконатися в його комплектності (комплектація зазначена в паспорті котла).
Якщо котел привозиться перевізником при його отриманні необхідно обов'язково візуально оглянути котел на наявність зовнішніх пошкоджень: вм'ятини, подряпини, потертості. Якщо котел поставляється в заводській картонній упаковці, потрібно перевірити її цілісність.
При наявності пошкоджень на упаковці слід перевірити цілісність котла. Якщо є ушкодження, в обов'язковому порядку слід їх сфотографувати і скласти акт пошкоджень. Форма акта обов'язково є у кур'єра, який доставляє котел.


ВАЖЛИВО! Перед монтажем і використанням котла, обов'язково прочитайте інструкцію з експлуатації. Не довіряйте установку котла не компетентним людям.


У разі звернення по гарантії котел повинен бути змонтований відповідно до схеми монтажу викладеної в паспорті. За неправильну установку, компанія Мартен відповідальність не несе.
З усіх питань, пов'язаних з гарантійним обслуговуванням слід звертатися до офіційного дилера заводу у якого був придбаний котел.
Обслуговування по гарантії здійснюється за наявності гарантійного талона.

У ньому обов'язково має бути зазначено:

  • Модель котла;
  • Заводський номер котла;
  • Термін на який поширюється гарантія;
  • Дата продажу товару

Гарантійний талон слід зберігати протягом усього періоду експлуатації обладнання.

Не можуть бути повернуті котли:

  • з дня продажу яких пройшло два тижні і більше;
  • пошкоджені замовником;
  • перебували у використанні.

Обов'язковою умовою для повернення або обміну котла є наявність заводської упаковки, фіскального чека і паспорта на котел з печаткою ВТК заводу.
При цьому товар перевіряється на наявність подряпин, сколів та інших пошкоджень, наявність маркування заводу. При виконанні цих умов котел може бути повернутий на завод.
У разі якщо котел доставлявся ні з заводу, а вивозився замовником самостійно безпосередньо з магазину, то при цьому вартість перевезення не компенсується.
Товар може бути обміняний або прийнятий до повернення в робочі дні (з 10:00 - 18:00) в фірмовому магазині заводу: г. Киев, пр. Леся Курбаса, 1а. Контактний телефон: 098.722.62.75 Для цього потрібно заздалегідь попередити про обмін товару, що б дізнатися про наявність необхідної моделі.
Для повернення товару Вам буде необхідно мати при собі паспорт, і документи, що підтверджують покупку техніки саме в нашому магазині: паспорт котла і чек.
Ми гарантуємо 100% повернення грошей (при дотриманні всіх вище перелічених правил). Повернення здійснюється протягом 3-7 банківських днів.
Обмін або повернення товару протягом 14 днів здійснюється в магазині. Витрати, пов'язані з транспортуванням котла покупцеві, не компенсуються.
Якщо поломка сталася на протязі гарантії (3 роки), котел може бути поміняний (в разі якщо він не підлягає відновленню), на таку ж модель. Витрати по демонтажу та монтажу котла лягають на плечі покупця.

Необхідні документи:

  • Гарантійний талон;
  • Чек про оплату котла;
  • Рішення сервісної служби заводу виробника про необхідність заміни котла;
  • Паспорт.

Гарантія не поширюється якщо:

  • Присутні механічні пошкодження, що виникли при умисних або необережних діях власника;
  • Відсутність гарантійної книжки і технічної документації;
  • У разі порушень правил експлуатації товару (викладені в інструкції по експлуатації котла);
  • Був здійснений самостійний ремонт котла;
  • Зроблені зміни в схемі або конструкції котла;
  • Гарантійний талон заповнений неправильно

Зобов'язання по гарантії не поширюються на:

  1. Природний знос;
  2. Пошкодження котла які виникли в наслідок недбалого до нього відношення при використанні або зберіганні;
  3. Поломки, що виникли в результаті стихійних лих (природних явищ);
  4. Пошкодження, викликані стрибками напруги в електромережі або неправильним до неї підключенням;
  5. Пошкодження, пов'язані з несправністю системи опалення, в якій експлуатувався котел;
  6. Пошкодження, що виникли в результаті використання котла не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  7. Вихід котла з ладу через неправильний його монтаж.

Після закінчення терміну гарантії котел може бути взятий на післягарантійне обслуговування. Це може бути, як разова послуга з ремонту котла, так і укладення договору на повне або часткове обслуговування. Такий сервіс є платним і здійснюється індивідуально за бажанням клієнта. Подробиці уточнюйте у менеджера.
 

ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК
Додаткова інформація:
— поля обов'язкові для заповнення
ПРИДБАТИ
Котел твердотопливный Atmos DC75SE (пиролизный)
Додаткова інформація:
— поля обов'язкові для заповнення
Отримати комерційну пропозицію Для складання комерційної пропозиції заповніть поля нижче
Контактні данні
Поточні витрати енергоресурсів на опалення
Комплектація котельні
Дякуємо!
Ваше замовлення прийняте!
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
Дякуємо!
Ваше звернення прийняте!
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом